torsdag 28 maj 2009

Helvete!

sen i måndags harj ag ej sovit en blund knappt!
tack vare jag har fått ytterligare en medecin som ska hålla mig vaken och alert om dagarna!
det hjälper men på tok för mkt tror jag!
Så nu har jag fått utskrivet sömpiller som ska hjälpa mig att slappna av och kunna sova hela natten Lång =)
HATAR verkeligen det där med att få hemska biverkningar utav medeciner! Inget jag rekomenderar!

Har iaf börjat måla mitt köks skåp =) i snövit färg typ :D
Blir nog super nice ;) Jobbigaste delen är att måla flera varv och sen slipa och ytterligare måla mer : speciellt när man mår så kasst som mig :s

Idag så har jag iaf målat litta, sen varit på byn, och Nina var så söt som tog mitt kontokort och
gick och köpte en gardinstång :) Behövs verkeligen till sovrummet :s
ska se senare om man inte kan köpa rullgardiner i vitt och ha som gardiner ist =)
Det är så jävla snyggt!

I veckan har jag umgåt med Evelina och lilla Tovis :D
Så jäkla underbar hon är ;)
Och sen ska jag hjälpa evelina om jag orkar att flytta i helgen ett tag iaf =)
Hon har skaffat en 3a ; )
ska bli så skönt för henne med en egen lya tror jag ; )


Denna bilden Älskade hon =)

Busunge


Vi hörs gott folk ; ) ska se tv nu och suga i mig gottigottgott :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade