söndag 26 juli 2009

Skåne resa

Japp nu så gott folk så blir det Bilresa ner till skåne för att träffa vänner och släkt :)
Det blir jag,Mamma,Robin och Vicky som åker =)
Ska bli hejdundrandes fett kul att Än tligen få åka ner igen, har inte varit ner sen jag flyttade hemifrån :(
Önskar bara att jag hadde en camera med mig ner för att fota lite altmöjligt,
men det ordnar sig säkerligen :P
Ska nog bo hos Lina =) Gach vad jag längtar!
Åker på tisdagmorgon, ska förbi sundsvall och träffa mormor :)
Värsta är att det är så jävla långt och köra :
Men vi får väl roa os med att räkna bilar och träd?!
Och jag hoppas det blir att tura till Denmark, vi får väl se :)
Håller på att packa nu men, Men vad fan ska man packa ner EN bag ?
Jag som alltid tar med mig hela mitt badrumskåp och garderob : ska bli kul att se :P
Men tar jag med mig lite mindre saker så kanske jag får hem mera ? :D hehe ...
Får se om det blir updatering under veckans gång :)
För någon toker måste iaf ha en camera? Jag tror jag är den ända som ej har en :(

Agökens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade