torsdag 22 oktober 2009

Klockan.

JA! Jag hatar kl just nu, vaknade 4?! kan inte somna om! sitter och väntar på att jag ska göra mig redo för en varm macka och försöka ta mig ut i ny snön ;) tänkte jogga, åtminstode  ut och gå i 1 timme eller så!
Vet ej hur mkt sömn jag har fått i mig idag men jag hoppas jag e på gode humör för att fira "Plupp" Nicklas. :)Men det ska nog ordna sig ska ni se :P Annars så får jag kanske mig en kick sen och somnar när jag e hemma igen ; ) ska färga håret idag om jag hinner =) börjar se skt fult ut med utväxten :/
Ååh jag hoppas jag hinner in på någon affär idag som kanske säljer anti-shadow med nivea, skulle vilja testa den! Sen får jag inte pilla på kontokortet nå mer :P
Igår kväll var jag så himla duktig tyckte jag :)
Hadde gejcha chokladen och afterehigt choklad frammför mig och jag tog bara 4 bitar =)
Dem som känner mig vet hur gluskp jag är om det hadde varit framme! men varje gång jag skulle ta en bit till så sa jag (NEJ FY EMILIE) :) så tog jag en mandarin ist =)
 Ett stort jävla steg för mig iaf, men det återstår och ser om det håller sig då?!
Nej nu ska jag sluta svammla och göra en kopp te och varma mackor .. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade