onsdag 7 oktober 2009

SNÖ!

I morse när jag vaknade så tittade jag ut,
där ute på vägen så var det SNÖ och slask.
Fick minnen ifrån Skåne (helt underbart)
Dock var det inte så härligt att gå ut i slasket,
men vad gör man inte för att hämta ut sin nya jacka :)
helt perfekt dag för att få hem den!
Hjälpte Nina lite att riva ut saker ifrån hennes gamla lägenhet :)
Fan vad konstigt det var att vara där ha ha .
Ska dit i helgen förmodligen och packa ner saker i lådorna :)

Sen for vi hem till henne och dem åt korv medbröd och jag en stor fruktskål ..
Sen så for vi på korpen och tittade när zara och dem tränade :)
Är skit sugen på att börja så jag tror det blir det kanske inom en snar framtid (Fit for fight)
Måste verkligen komma igång att röra på mig mer på ett eller annat sett!

Snart börjar True blood och jag LÄNGTAR älskar den serien <3
Och MAMMA jag kan ej få in bilderna på "Snön" ska be Nina hjälpa mig imorgon!
Gokväll kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade