torsdag 15 oktober 2009

Träningsvärk och Tvätt

Håller på att tvättar : ) snart klar med den jäkla tvätten x)  ska bli så skönt så det går inte att beskriva! Funderar på att ta mig en promenad sen kanske Någon som följer ?! Ingen som ska neråt i lilla sverige nåndag ? :P hadde tänkt mig att köpa ett billigt löpband! det finns bara dyra här uppe lixsom :( idag gjorde jag iaf  Bacon och sallad (Yummie) nu känner jag värken i armarna och sånt :) Men jag tror inte det där var något för mig iaf!! För komplicerat för min del haha ! Ska se tv nu och sen ta en tupplur igen och jag får se om det blir någon träning nästa vecka! Har fruktansvärt ont i halsen vet inte om det har att göra med att jag börjar bli sjuk eller om det är för träningen + för att jag klev up kl 6 imorse för tvätttiden!
Neej nu börjar jag svammla ;) vi hörs i morgon  Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade