onsdag 8 juli 2009

Ingeting

Har blivit bättre med hästen ......
hon har fått med liggsår på huvudet och hon verkar krampa mer,
Och Russel den andre hästen har som slutat och orka bry sig om henne är mest för sig själv eller retar upp henne på något sätt. Och kanylen hon har i halsen har som åkt ut nu såg jag så jag måste klippa av den och dra ut den med och här dit ett plåster på gumsan min!
Men ska ringa vettrinären och fråga om det går och göra något mer med henne eller ej !
Vill ej ta bort henne men om det är är den ända bästa lösningen så får man ju försöka tro att det är det bästa för henne och inte för en själv!
Jag hoppas dem svarar nu oxå ringde igårkväll men dem svarade inte ringde som en idiot till dem .... jag känner mig som en stucken gris som gråter som ett barn just nu :s
Men nu ska jag ej sitta här och tycka synd om mig själv utan gå ut till Hästen!!

1 kommentar:

  1. därför att den var äcklig, du fattar inte hur rädd jag var asså. jag skaka som en dildo vibrerar :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade