torsdag 1 oktober 2009

Beställning.

har just precis beställt hem en Parkas jacka =)
Tyckte är det kanske är väldigt nödvändigt för kylan som är här nu!
0- grader i natt ju :S
Och jag hatar och frysa! beställde oxå 2 behåar en rosa o en vit =)
gick på 1000 kr o lite mer men vafan hur ofta spenderar jag på en jacka som verkeligen är bra?!
Och en sådan kan man ha till allt möjligt och frysa lär jag inte göra =)
Nej nu ska jag ta och städa så jag kan ha lös ungen i lägenheten, utan att oroa mig att hon äter up allt skit som ligger här och skräpar ;)
Någon som vet hur man tar kål på bananflugor? dem dör inte ;/
Vill ej kosta på mig radar för det är så äckligt ... blööö
PUSS

1 kommentar:

  1. Hehe nä de blev inte att fara dit :)
    Var du där?=)
    Haha Inte behöver du byta bild ;) dela me mig ffs !:D

    SvaraRadera

Bloggintresserade