söndag 4 oktober 2009

Jag önskar,

Att snön lägger sig totalt undernatten just nu (Glädjeskutt)
Och att min jacka och Bh-ar kommer så fort som möjligt i veckan.
Och att jag ska få tag i min jävla viktnedgång någon gång!
Har läst zaras blogg och blir smått avis att hon verkligen står ut med att vara nyttig och
motionera varje dag fast hon har nyss fött barn!? Helt otroligt vad folk kan!
Så Önskar jag att jag oxå kan peppa mig själv nu! för jag måste verkligen,
Men frågan är hur fan ska jag ta modet och låta blir och lata mig och sluta dricka på helgerna och
godiset?! och framförallt motionera?!!
Jag ska iaf försöka få lillsyrran gå på gym med mig så man får testa iaf!
och sen ska jag höra med Nina!
Har iaf varit ute med Tindra i fredas och lördas en timme i lekparken :)
saknar det bustrollet så himla mkt just nu :P
vi gick aldrig ut idag pga att hon klagade att hon hadde ont?!
Vet inte om det var för att hon hadde tandvärk eller vad det var ;/
Lillhjärtat!
Hon kom på att hon oxå kunde sminka sig =)
Så då gav vi henne mitt Läppstift och så satt hon i gång ;)
Hon såg ut som en PrimaDonna i början men sen till slut ett Monster ;O
Neej Godnatt nu ska MeellaBella sova! Natti

1 kommentar:

Bloggintresserade