måndag 19 oktober 2009

Enchiladas till middag :)

Yummie säger jag bara! hur underbart som helst :) hittade det på http://www.lindablom.se/ på recept tror jag det var :) trodde det skulle smaka Äckligt men, jag ska alltid smaka på kött och sås när jag lagar (Fy skäms)
Men det blev super gott hadde även Tacosauce och lätt Creme Fraiche franska örter :) och sallad till och bara rörde om (Orgasm i munnen).
Idag varj ag för bi banken och fick till baka min kod som jag slog 3 gånger för mkt (Ooops).
Kände mig faktist Stolt över mig själv (:
Sen for jag hem till zara och satt där och surrade som en höna : ) hann aldrig hålla i Isabell :/ en annan gång hehe . hon sooov ju så länge lillsnäckan!
Neej nu ska jag plocka undan maten och sen så ska jag snacka litta med vickyviira och ta det lungt tänkte jag säga, men NEEEJ jag ska städa! ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade