lördag 17 oktober 2009

som ni flesta vet

så har jag ju gått up i vikt as fort, och dels tappat självförtroendet till 100% men jag för söker jobba på både delarna! men det är inte så enkelt som vissa får det att låta! Men jag tycker vissa personer ska kunna ta hänsyn till att inte lägga upp bilder på mig på sina bloggar eller pixboxar förens jag har fått mer självförtroende och gått ner i vikt! För det får bara mig att må sämre och sämre, det går inte att beskriva den kännsla som jag får när jag se ett kort på mig själv och hur äcklad jag blir utav mig själv! Ni kan iaf klippa ut mig eller kladda över något annat för att visa lite respekt och hänsyn för jag mår gätte dåligt av det. varje natt så gråter jag mig tills sömns! och det har inte att göra med vad jag äter för fel för jag äter bra husmanskost! har aldrig behövt ta bort kalorier och ditten och datten, min kropp har förendrats tack vare medecinerna jag åt och hur jag slutade med dem! ta hand om er puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade