tisdag 15 december 2009

Nakenhund <3

sorry att jag har varit så ointressant men jag har mått skit, och det går inte över..
har vänt på dygnet toalt men i natt ska jag jävlar vara uppe hela nattfan och hela dagen i morgon tills kl blir 7-8 kanske så jag kan få någon jävla normal nattrymt!!
Och jag vet jag är skit kass som inte hör av mig, men jag mår inge bra alls känns som världen bara vill rasa över en, och det blir inte bättre för mig att jag sitter hemma om dagarna !! Så nu för att jag ska kunna må bättre så tänkte jag söka en hund på fodervärd helst en Naken hund, dels för dem påminner om afghanhunden i utseende och attityd, sen så för att det är grymt fina hundar!! Och små hundar är lättare att gosa med :) iaf att ha i knäet, sen så kan dem inte ställa till med lika mkt hyss som med stora hunda kan, till exmp öpnna dörrar och sådant som gör en själv vansinnig ibalnd :)
så vet ni någon i närheten av norrbotten som vill ha sin hund på foder och det är en Nakenhund så hojtaa till ;)
Idag vaknadej ag en halvtimme innan 6 :( och ni tror man inte mår sämre för det!!
kände bara vad ångest och all skit bara välde över mig!!
i helgen blir det att ta det lungt ska försöka handla julklappar till Da familjia så man får det överstökat :)
Och sen kanske gå på bio eller göra något iaf och kanske fara hem till mamma min!!!
Har inte varit där på evigheter och tänkte se om hon kanske behövde lite hjälp och så för jag tror mormor ska komma hit (L)
Neej nu ska jag ta lite knäckebröd och knapra på så hjärnan håller igång haha ;)
Kisses and hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade