onsdag 16 december 2009

-.-'

wen the drugs dont work U get high on life thats its wat they say wen u feeling down.

Känns som man har hamnat i den dära tonårsbubblan, allting är fel och jag mår bara sämre och sämre.
Ingeting är på topp inte ens människorna runt om mig är det! Eller nog är dem kanske det vissa av dem men det spelar ingen roll ser ändå ingen livsglädje av något längre allt bara vissnar när jag ser på det känns det som! Jag försöker må bra så gott jag kan när jag är med mina medmännsikor men det är jävligt svårt, speciellt om det är inom familjen, men så är det kanske bara för tillfället?!
ända sen jag började ta ångest dempande piller och sånt skit så har jga bara mått sämre och jag är livrädd att det ska leda till en ända jävla sak, och ni vet säkert vad jag syftar på..
Hellre går jag till en hjärnskrynklare än till en läkare som bara går efter nå skit dem har lärt sig efter och ger mig recept på recept på en massa piller som är stark beroende framkallande .
tror inte man ska ge kroppen för mkt hokuspokus piller och jag må låta gätte negativ men det är vad jag känner och tycker just nu! Jag fick bara medecin på medecin och mådde skit!! Ändå fick jag inte byta medecin visst är dem snälla som lyssnar på en!!
för mig är det inte kul att vara överkännslig och försiktig eller för jobbig!!
och kunde någon säga mig hur min personlighet är så har dem gjort det bra för jag vet inte ens hur min personlighet är längre?!
har varit vaken sen 18:00 igårkväll !! Det här med att vända tillbaka dygnet e inte svårt blev trött nu vid 1 sov en timma bara!!  hoppas jag får sova i natt iaf!!
vi hörs sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade