söndag 10 januari 2010

I fly like paper, get high like planes.

tjosan är som på topp just idag men då har ingen tid att umgås haha .
Hörde att lillsyrran blivit sjuk hos min andre syrra iaf :/ stackarn, kanske skulle ta och ge henne något gott som tröst, skulle hon behöva :)
NU har jag tänkt och tänkt ! Fan vad meningslöst det är och festa igentligen!!Asså varenda gång jag är ut eller vill festa så är jag bara på jakt efter en ända sak!! Men kan fan aldrig finna det jag söker!!Så jag tror jag börjar ge up.
vill ju som hitta en kärlek och kunna börja bilda familj :) ska ju inte göra det hastigt, men en hund till att börja med kanske sen så barn om det ens kommer bli av !!
Så jag ska, eller njaa jag tvingar mig själv att inte vara så kräsen på när det gäller motsatta könet, men lite krav och drömmar får man väl ha ??
Har ju som för det mesta stött på idioter till killar och då kanske man börjar se alla dem felen som har funnits hos dem och så blir allt fel ist :/

jaja det är nytt år nya tag och nya händelser så vi får se vad år 2010 har att erbjuda till mig ; )
Så nu ska jag göra mitt bästa och bara träda fram och vara galen och försöka bara vara possetiv i allting :) låter kanske lätt för vissa men för mig är det skit svårt :P  Men jag ska bli bättre det här året och det ska jag ge mig banne i att jag ska klara :)

snart fyller ju jag år :) och jag har en fet önskelista ;) haha men den kommer ut senare :)
Men jag hoppas det blir en hejdundrande kalas iaf :) ska nog ut med mina brudar :)
vill som göra ett äventyr som jag aldrig skådat förr !! men vi får ju se hur de blir vill ju att alla ska va där samtidigt ;P jaja me neej nu ska jag göra min önskelista och sen blir det att bara mysa hela dagen :) har tänt mina ljus som är flera år gamla till och med kanske på tiden att jag bränner up dem ??
Puss
Tack brudar för helgen blev bättre än förväntan ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade